خرید جدید ذوب آهن، از علی‌منصور تا محمد ربیعی

فردین یوسفی می‌گوید حضور محمد ربیعی در ذوب آهن باعث شد تا او برای پیشرفت فوتبال خود این تیم اصفهانی را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کند.

فردین یوسفی فصل گذشته دومین سال حضور خود در صنعت نفت آبادان را پشت سر گذاشت و در ۱۹ مسابقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و حتی موفق به گلزنی برابر پرسپولیس هم شد، اما در پایان فصل جمع طلایی‌پوشان را ترک کرد و به ذوب آهن اصفهان پیوست.

گزارشگریوسفی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخاب ذوب آهن به عنوان تیم جدید خود گفت: آقای ربیعی با من تماس گرفتند و من هم با دوستانم مشورت کردم و پیشنهاد ذوب آهن را قبول کردم. یکی از دلایلی که این تیم را انتخاب کردم، خود آقای ربیعی بود؛ با شناختی که من از آقای ربیعی دارم مطمئنم که ایشان باعث پیشرفت من می‌شود. من جوان هستم و نیاز دارم که به من فرصت بازی داده شود و می‌دانم که آقای ربیعی می‌تواند کمک زیادی به من کند.

گزارشگراو درباره مسائلی که باعث جدایی او از صنعت نفت آبادان شد، توضیح داد: من خیلی صبر کردم تا شرایط برای ادامه همکاری با صنعت نفت مهیا شود، اما این اتفاق رخ نداد. البته من بحث مالی با صنعت نفت نداشتم و موضوعات دیگری در این اتفاق دخیل بود که در شرایط فعلی درست نیست در این باره صحبت کنم. من عاشق آبادان هستم و مردم آبادان هم همیشه به من لطف داشته‌اند و شرایط طوری بود که حتی زمانی که قرارداد بستم، نمی‌دانستم خوشحال باشم یا ناراحت. من دوستان خوب زیادی در آبادان داشتم، اما قسمت این بود؛ تصمیم گرفتم که به ذوب‌آهن منتقل شوم و چالش جدیدی را تجربه کنم.

گزارشگریوسفی درباره فصلی که در صنعت نفت پشت سر گذاشت، بیان کرد: متاسفانه در ابتدای فصل مشکلات مالی اجازه ندادند که صنعت نفت تیم خوبی ببندد، اما با این حال مهره‌های بااستعدادی داشتیم، ولی بدشانس بودیم. شرایط سختی داشتیم و تا هفته بیست و چهارم، ۸ امتیاز از مس کرمان عقب بودیم، اما به یکدیگر قول دادیم که برای بقا بجنگیم و بچه‌ها تلاش کردند و آقا عبدالله هم خیلی به تیم کمک کرد تا توانستیم در لیگ بمانیم.

گزارشگربازیکن جدید ذوب آهن درباره عملکرد فصل گذشته خود عنوان کرد: من در نیم فصل دوم و از زمانی که آقای تاوارس آمدند، شرایط خیلی خوبی پیدا کردم، اما مهم‌تر از شرایط شخصی من این بود که توانستیم به آبادان کمک کنیم و تیم‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

گزارشگریوسفی که در زمان حضور در امید‌های پیکان موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بود، در این باره گفت: من قبل از حضور در پیکان، با آقای محمود انصاری در مقاومت تهران بودم و زمانی که ایشان به پیکان رفتند، من هم به این تیم رفتم و شرایط خوبی داشتم و در شرایطی که هافبک دفاعی بودم، توانستم آقای گل شوم، اما متاسفانه بزرگسالان هیچ استفاده‌ای نکردند.

گزارشگراو همچنین به تاثیر علیرضا منصوریان روی فوتبال خود اشاره کرد و گفت: پس از حضور در پیکان، من از طریق یکی از هم‌تیمی‌هایم که خودش هم برای تست به تمرین آلومینیوم رفته بود رفته بود، سر تمرین این تیم حاضر شدم و همان روز هم یک بازی دوستانه با مقاومت برگزار می‌شد که علی آقا [منصوریان]به من بازی داد. ایشان بعد از بازی با من صحبت کرد و گفت هر جا بروم، با من می‌آیی. آقای منصوریان زمانی که به صنعت نفت رفت، به من زنگ زد و من هم به آنجا رفتم. ایشان تاثیر زیادی در فوتبال من داشتند.

یوسفی در پایان گفت: من می‌خواهم پله به پله جلو بروم و مثل تمام فوتبالیست‌ها، هدف من هم بازی در اروپاست و از نظر سنی و فکری هم در شرایطی قرار دارم که می‌توانم به این هدف دست پیدا کنم.

برچسب ها: ذوب آهن ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار