واقعه غدیر در شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری بازسازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازسازی واقعه غدیر در شهر‌ها و روستا‌های استان در دستور کار قرار دارد.

 محسن حسین‌میرزایی در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های غدیر در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم نهادینه کردن، بسط و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه گفت: جشن‌های غدیر در استان باشکوه‌تر و پرنشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، از مردم این استان برای برگزاری بزرگترین جشن دعوت شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌محوری و اصلی چهارمحال و بختیاری در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد افزود: این برنامه به اطلاع‌رسانی قوی‌تر و شفاف‌تر نیاز دارد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: از ظرفیت ویژه و مطلوب رسانه‌های گروهی، فضای مجازی، سامانه شاد و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری برای اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های مرتبط با غدیر بهره‌گیری و استفاده شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شرکت‌های خدمات‌رسان استان برنامه‌های و محتوا‌های غدیر را در سربرگ نامه‌های اداری درج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم فضاسازی مناسب در سطح بازار برای مناسبت‌های مختلف به‌ویژه عید غدیر اظهار داشت: ادارات و بانک‌های مستقر در بلوار آیت‌الله کاشانی برای جشن عید غدیر سال‌جاری فضاسازی مناسب داشته باشند.

وی گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری سیلندر‌های گاز مایع مورد نیاز برگزاری برنامه‌های مرتبط با جشن غدیر شهرکرد را تامین می‌کند.

حسین‌میرزایی به برپایی ۲۰۰ موکب در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد ویژه جشن غدیر امسال اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری کنترل ترافیک، تامین امنیت و بهبود عبور و مرور در مناطق مختلف استان همزمان با جشن غدیر را بر عهده دارند.

وی افزود: توزیع آب آشامیدنی معدنی و استقرار تانکر‌های سیار آب‌رسانی در مناطق مورد نیاز مورد توجه مسئولان شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری باشد.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برنامه‌های متنوعی برای برگزاری جشن غدیر در مناطق مختلف استان به‌ویژه بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام عابدین کاظمی‌نیا به تمرکز برنامه‌های مرتبط با جشن غدیر شهرکرد در چهار نقطه از بلوار آیت‌الله کاشانی اشاره و تصریح کرد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مطلوب این برنامه همکاری و جوایز ارزنده‌ای را برای بخش‌های مختلف آن اختصاص دهند.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۶ برنامه جشن غدیر در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد آغاز، مردم از ۱۷:۳۰ به‌سمت چهارراه هواپیمایی هدایت و ساعت ۱۸ در چهارراه دولت (استانداری) حاضر می‌شوند و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: غدیر باید به مظهر نشاط اجتماعی مبتنی بر مناسک دینی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری تاکید کرد: به‌همین منظور برگزاری خیابانی جشن غدیر در چهارمحال و بختیاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین راستا ۲۰۰ موکب برپا و ۳۰ هزار پُرس خوراک بین مردم در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار