پوچتینو بی‌رحم می‌شود، اشک آبی‌ها درآمد

مائوریسینو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، در اردوی پیش‌فصل این تیم تمرین‌هایی بسیار سخت برای بازیکنانش تدارک دیده است.

چلسی که فصل گذشته حال و روز خوبی نداشت، حالا سکان هدایتش را به دست مائوریسیو پوچتینو سپرده و امیدوار است این مربی آرژانتینی فصل آینده بتواند ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند.

پیش از آنکه چلسی به یک تور پیش‌فصل تابستانی برود به دستور پوچتینو بازیکنان این تیم در یک اردوی تابستانی دو هفته‌ای در شهر لندن گرد آمده‌اند. می‌شد حدس زد که پوچه از نظر بدنی به بازیکنانش سخت خواهد گرفت؛ چرا که مربی قبل از او فرانک لمپارد وقتی هدایت موقت چلسی را به دست گرفت در یک مصاحبه به صراحت گفت که فوتبالیست‌های چلسی به بدن‌سازی نیاز دارند تا به آمادگی جسمانی مورد قبول برسند.

پوچتینو نشان داد که اهل به تعویق انداختن کارها نیست و در همان اولین روزهای حضور در چلسی تصمیم گرفت مشکل افت بدنی بازیکنانش را حل کند. او مربی‌ای است که از بازیکنانش دوندگی می‌خواهد. در زمان حضور پوچه روی نیمکت تاتنهام، تیم او در بین کل تیم‌های لیگ برتری از نظر میانگین دوندگی در رتبه دوم قرار داشت.

یکی از روش‌های ویژه پوچتینو در اردوی تابستانی روشی است که "تست گاکن" نام دارد. در این تمرین بازیکنان ابتدا باید مسافت ۱۵۰ متری را در ۴۵ ثانیه بدوند و بعد از ۱۵ ثانیه استراحت دوباره این کار را تکرار کنند. در هر تکرار مسافت ۶ متر بیشتر می‌شود تا فشار بر بدن بازیکنان بیشتر و بیشتر شود.

یکی از دستیاران سابق پوچتینو در ساوتهمپتون می‌گوید او در تمرین‌های تابستانی آنقدر به بازیکنان سخت می‌گیرد که او عملا به مربی آرژانتینی التماس می‌کند که تا مشکلی جدی برای کسی پیش نیامده تمرین را تمام کند. کلوین دیویس که در ساوتهمپتون دستیار پوچه بوده می‌گوید: یک تمرین ما یک ساعت و ۱۵ دقیقه بدون حتی یک ثانیه توقف ادامه پیدا کرد. یادم هست یکی از بازیکنان چلسی کنار من روی زمین نشسته و بود می‌گفت خدایا، فکر کردم دارم می‌میرم! سخت‌گیری پوچ در تمرین‌های بدنسازی عجیب و غریب است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار