قهرمانی شهید مولایی قائمشهر در لیگ برتر فوتبال مازندران

تیم شهید مولایی قراخیل قائمشهر قهرمان لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران شد.

سرانجام پس از ۲۷ هفته رقابت و ردو بدل شدن ۴۹۰ گل بین ۱۵ تیم شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱، تیم شهید مولایی قائمشهر جام قهرمانی را به خانه برد.

این تیم با مربیگری مصطفی حسین زاده و سرپرستی یونس مولایی قرا در بازی پایانی خود در حالی که از تیم شهدای گمنام ساری میزبانی می‌کرد با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت تا با ۶۱ امتیاز جشن قهرمانی بگیرد.

شهدای گمنام ساری که در ابتدای فصل جزو مدعیان بود در پایان با کسب ۴۴ امتیاز به رتبه پنجم بسنده کرد.

شهدای دارابکلا میاندورود که نزدیکترین تعقیب کننده شهیدمولایی قائمشهر بود، با نتیجه ۳ بر ۲ به میزبانش استقلال قائمشهر باخت و با ۵۹ امتیاز نایب قهرمان شد.

استقلال قائمشهر با کسب ۲۷ امتیاز در جدول مسابقات دهم شد.

ستاره شهر محمودآباد برای کسب بهترین پیروزی لیگ، با ۷ گل عقاب اندرگلی شیرگاه را گلباران کرد و با ۴۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم ۲۰ امتیازی عقاب اندرگلی شیرگاه به همراه تیم ۷ امتیازی دیوا بندپی غربی که در نیم فصل از مسابقات کنار کشید به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط کرد.

آتیه سازان نور که در نیم فصل نخست، چند هفته صدرنشین لیگ بود با ۴۴ امتیاز به جایگاهی بهتر از چهارم دست نیافت.

عنوان ششم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران به تیم بدون امکانات بازار مبل بهنمیر رسید. بهنمیری‌ها موفق به کسب ۴۰ امتیاز شدند.

شهروند فریدونکنار که سال گذشته در لیگ ۳ فوتبال کشور حضور داشت، پس از قعرنشینی در هفته‌های اول لیگ، سرانجام با ۳۴ امتیاز و کسب رتبه هفتم به کارش پایان داد.

تیم‌های ارمیکو نوشهر و دریای نوین بابلسر قهرمان جام حذفی مازندران در هفته بیست و هفتم و پایانی لیگ به تساوی ۱-۱ و تقسیم امتیاز رضایت دادند.

تیم‌های ارمیکو نوشهر و دریای نوین بابلسر با ۳۲ امتیاز و اختلاف در تعداد تفاضل گل به ترتیب مقام‌های هشتم و نهم را به خود اختصاص دادند.

شهربندلمراسک گلوگاه در خانه با یک گل مغلوب پارسه ساری شد ولی با ۲۷ امتیاز رتبه یازدهم را بالاتر از تیم ۲۵ امتیازی پارسه ساری به دست آورد.

درخشان فریدونکنار هم با ۲۳ امتیاز و کسب جایگاه دوازدهم با هر زحمتی بود در لیگ ماندگار شد.

سید مهدی دارابی از تیم شهدای دارابکلا با ۲۷ گل زده به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.