بیش از پنج هزار نفر در کرمانشاه مشغول به کار شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در بهار امسال بیش از پنج هزار نفر در کرمانشاه مشغول به کار شدند و از نظر تحقق هدف‌گذاری اشتغال در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتیم.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۲ هدف‌گذاری ایجاد بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی را در استان داریم، گفت : در سه ماهه امسال ۱۵ درصد این هدفگذاری محقق شده و از این نظر استان چهارم کشور هستیم.

وی تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد تا اول تیرماه را ۵۱۵۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با روند خوبی که در ایجاد اشتغال شاهد بوده ایم، امیدواریم امسال هدفگذاری صورت گرفته برای اشتغال کرمانشاه به صورت کامل محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین اشتغال ثبت شده در استان را مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ۱۴۲۸ مورد، جهاد کشاورزی با ۱۱۴۴ مورد و میراث فرهنگی با ۴۷۵ مورد اعلام کرد.

به گفته این مسئول، از بین شهرستان‌های استان نیز بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده مربوط به کرمانشاه با بیش از دو هزار مورد و اسلام آبادغرب با ۴۴۶ مورد بوده است.

احمدی اشاره‌ای هم به میزان تحقق هدفگذاری اشتغال شهرستان‌ها داشت که کنگاور با ۲۲ درصد پیشتاز بوده و هرسین با هشت درصد کمترین سهم را داشته است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ در زمینه تحقق هدفگذاری اشتغال خوب عمل کرد، یادآور شد: برای سال گذشته هدفگذاری ایجاد ۴۶ هزار شغل را داشتیم که با ایجاد بیش از ۴۸ هزار فرصت شغلی، هدفگذاری صورت گرفته بیش از ۱۰۰ درصد محقق شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.