لزوم تدوین اطلس برنامه‌های اوقات فراغت

استاندار کرمانشاه بر لزوم تدوین اطلس برنامه‌های اوقات فراغت در استان تاکید کرد.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه با موضوع اوقات فراغت، با تاکید بر لزوم داشتن انسجام در برنامه‌های اوقات فراغت در استان، گفت : همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند به بحث اوقات فراغت ورود کنند و اداره ورزش و جوانان هم موتور محرکه آن‌ها باشد.

وی افزود: در نشست امروز (سه شنبه) تنها تعدادی از دستگاه‌ها به ارائه گزارشی از برنامه‌های اوقات فراغتی خود برای تابستان امسال پرداختند، اما متاسفانه هیچ آمار تجمیعی و دقیقی از برنامه‌ها و تعداد مخاطبان در کل استان ارائه نشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در میان آمار‌ها و برنامه‌های ارائه شده، درباره فعالیت‌های اوقات فراغتی برای روستائیان و عشایر استان، بانوان و رده‌های سنی مختلف گزارشی داده نشد.

وی با بیان اینکه نداشتن آمار و برنامه تجمیعی و عدم ارائه گزارش همه دستگاه‌ها در شان این نشست نبود، افزود: باید یک اطلس از فعالیت‌های اوقات فراغت استان داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌ها و پایگاه‌های راه اندازی شده را کاملا رصد کنیم.

صحرایی تاکید کرد: دستگاه متولی این نشست و سایر دستگاه‌های عضو تا ظرف یک هفته فرصت دارند که یک جمع بندی کامل برای برنامه‌های اوقات فراغت در استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه می‌توان برنامه‌های مختلفی را برای پر کردن اوقات فراغت مردم در استان اجرا کرد، گفت: بانویی فداکار در استان به نام فرنگیس حیدر پور زندگی می‌کند که مقام معظم رهبری عنوان کردند که باید او را بزرگداشت، در این راستا می‌توان برای بانوان استان یک جام ورزشی را به نام این بانوی غیور برگزار کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.