جشن با شکوه امامت و ولایت در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم مراسم جشن با شکوهی با حضور کارکنان پایور و وظیفه در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم مراسم جشن با شکوهی با حضور کارکنان پایور و وظیفه در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فضلی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد ضمن تبریک این ایام فرخنده گفت: برای تبلیغ غدیر هر فردی به نوبه خود باید غدیریاور و غدیرباور باشد، چراکه در این صورت بسیاری از گرفتاری‌های عصر جدید، به‌ویژه در حوزه جوانان رفع خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه مسئله غدیر بصیرت می‌طلبد، باید بدانیم ولایت و در مسیر ولایت بودن چیست؟ تا بتوانیم همراه با ولایت قدم برداریم و از مسیر منحرف نشویم، گفت: اگر مسئله غدیر به درستی تبیین و تبلیغ می‌شد، هیچگاه ماجرا‌هایی مانند فاطمیه و کربلا پیش نمی‌آمد. تبلیغ ماجرای غدیر بسیار ضرورت داشته و عیدغدیر در حقیقت بالاتر از محرم و فاطمیه است که تبیین درست آن مانع از بروز چنین وقایعی در آینده خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد گفت: عید غدیر تدوام نهضت نبوی است، هر انقلابی که در جهان رخ می‌دهد به دنبال این است اندیشه‌ای که پشت آن انقلاب است ادامه یابد، بعثت پیامبر اکرم (ص) و رسالت ایشان نیز زمانی کامل شد که تلاش‌های خود را به حضرت علی (ع) منتقل کرد.

او گفت: همزمانی عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک امامت و ولایت فرصتی مغتنم است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری مناسب برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی مردم و جوانان تبدیل کنیم. 

لازم به ذکر است در این مراسم گروه هنری به اجرای جنگ شادی پرداختند و در پایان از فعالان فرهنگی تیپ با اهدای هدیه تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار