اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس‌آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

ظاهر وطن‌خواه گفت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، تعداد ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد می گوید: این جهیزیه‌ها شامل ۹ قلم کالای اساسی ایرانی که ارزش هر سری به مبلغ ۴۴۵ میلیون ریال است.

به گفته او، تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار، یکی از اقدامات این نهاد است‌.

وطن‌خواه با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد هستند، گفت: خانوار تحت پوشش از خدمات متفاوت این نهاد از جمله عمرانی، درمانی، فرهنگی، اکرام ایتام، اشتغال، کمک هزینه خدمات ازدواج بهره‌مند می‌شوند.

او می گوید: خیرین و نیکوکاران می‌توانند به منظور تأمین بخشی از هزینه جهیزیه نوعروسان مددجو، در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: کلاس آموزش حجاب و عفاف، کارگاه آموزشی آئین همسرداری و تربیت فرزند برای نوعروسان از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.