رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: چهار پروژه آسفالت معابر در شهرستان بروجن با اعتبار ۴۴۴ میلیارد ریال به پایان رسید.

احمد عالی‌پور با اشاره به اتمام چهار پروژه آسفالت در شهرستان بروجن گفت: پروژه آسفالت حفاظتی میکروسرفسینگ در محور بلداجی به بروجن با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و به طول هفت کیلومتر انجام شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن افزود: پروژه روکش آسفالت بروجن ـ گردنه قمیشلو ـ اصفهان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال نیز به پایان رسید.

وی بیان کرد: روکش آسفالت محور‌های روستایی، محور سنگ‌چین ـ اورگان ـ خانی‌آباد، محور دهنو ـ فرادنبه، محور نقنه ـ گرم‌آباد، محور امام‌قیس ـ کردشامی و محور کنرک ـ وستگان جمعا به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.


بیشتر بخوانید


عالی‌پور تصریح کرد: بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز گردنه مروارید با پیشرفت ۴۰ درصدی و اعتبار ۸۲ میلیارد ریال در حال انجام است و تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی محور‌های شریانی شهرستان بروجن، اظهار داشت: اقداماتی نظیر تسطیح حریم، رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح شیب شیروانی، نصب تابلو علائم، ترانشه‌بری و ایجاد هره‌های خاکی به صورت امانی توسط راهداران برای کاهش تصادفات و بالابردن سطح ایمنی راه‌ها در حال انجام است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار