واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در هرمزگان

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد شرایط واگذار شد.

آیین کلنگ‌زنی طرح ۱۶۰ واحدی فرهنگیان شهرستان حاجی‌آباد و واگذاری ۱۲۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در قالب طرح جوانی جمعیت، صبح امروز برگزار شد. 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه تامین مسکن فرهنگیان یکی از اولویت‌های مهم در طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: فرهنگیان، پرستاران و کارگران شهرداری‌های استان در اولویت تخصیص زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن هستند. 

دوستی گفت: یکی از چالش‌های شهرستان حاجی‌آباد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن محدودیت زمین است که پس از بررسی‌های لازم، زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ۱۶۰ واحدی فرهنگیان مشخص شد. 

او گفت: در خصوص تسهیلات مسکن هم جای نگرانی نیست چرا که دولت ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته و سود تسهیلات را از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش داده است.

 استاندار هرمزگان گفت: بنیاد مسکن متولی ساخت واحد‌های مسکونی است و تلاش می‌شود که خانه‌ها با قیمت و کیفیت مناسب در زمان مقرر به متقاضیان تحویل داده شود. 

دوستی با اشاره به واگذاری ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۳ فرزند گفت: همه متقاضیان واجد شرایط در سراسر استان زمین دریافت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
صالح ترنگ
۱۱:۲۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من ستا فرزند دارم میخواهم ثبت‌نام زمین کنم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
این زمین هاکه میگن کجای استان قرارهست بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه حیدرب
۰۱:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
کجا بایدبرای زمین طرح جوانی جمعیت ثبت نام کنیم
آخرین اخبار