برگزاری جشن اهدا زمین رایگان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان

جشن اهدا زمین رایگان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور زنگانه استاندار گلستان برگزار شد.

ملک، مدیر کل راه و شهرسازی در مراسم  اهدا زمین رایگان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت:۲۵۹ هکتار زمین در مسیر نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن انتقال یافت و این رقم به ۴۰۰ هکتار خواهد رسید.

او ادامه داد:این اراضی برای ساخت ۱۷۵۰۰ واحد مسکونی تملک شده است و تا کنون انعقاد قرار داد ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکونی صورت گرفته است.

ملک گفت:همراهی بخش خصوصی در حوزه مسکن شایسته تقدیر است و ۱۷۲۰۰ واحد مسکونی با همکاری آن‌ها آغاز شده که از این تعداد ۵ هزار واحد تسهیلات ساخت دریافت کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت:بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین رایگان اهدا می‌شود.

او افزود:بیش از ۳ هزار خانواده دارای ۳ فرزند و بیشتر در استان در طرح اهدا زمین رایگان تا به این لحظه ثبت نام کرده اند که امروز به ۳۰۰ خانواده در شهر‌های گرگان، کلاله و ترکمن اهدا زمین رایگان می‌شود.

ملک گفت:۶۵ هکتار از اراضی اشخاص در راستای نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به بافت شهر‌ها الحاق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدلله قرنجیک
۲۳:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
سلام من از منطقه ی بندر ترکمن استان گلستان هستم دارای ۴ فرزند نه زمین ونه خانه دارم اجاره نشین هستم وواقعا واجد شرایط هستم خانواده های ۳ فرزند صاحب زمین شدن ما که ۴تا بچه داریم نمیدن تو رو به خدا رسیدگی کنین پیام از طرف راه شهر سازی اومد و گفت به علت عدم مراجعه رد صلاحیت شدید این که دلیل نمیشه بخدا انصاف نیست