یورش پلیس فرانسه به خانه مالک پاری سن ژرمن

رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال ۲۰۲۰ است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.

یک منبع موثق به خبرگزاری فرانسه گفت که خانه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، دیروز به عنوان بخشی از تحقیقات درباره اتهامات مربوط به ربودن و شکنجه یک تاجر فرانسوی-الجزایری در قطر در سال ۲۰۲۰ مورد یورش پلیس قرار گرفت. 

در همین رابطه نماینده الخلیفی گفت: «قاضی تحقیق درخواست اطلاعات و دسترسی‌های بیشتری کرد که به صورت کامل و شفاف و با همکاری کامل مقامات، همانطور که از ابتدا انجام شده بود، در اختیار او قرار گرفت.»

این جست و جو که توسط پلیس قضایی انجام شد، در چارچوب تحقیقات قضایی انجام شد که در پایان ژانویه پس از شکایت طیب بنابدرحمانه، ۴۲ ساله، با شکایت مدنی آغاز شد.

این تاجر طبق قانون فرانسه برای بررسی ادعایش مبنی بر شکنجه شدن در قطر شکایتی ارائه داده و وکلای او از روند رسیدگی به پرونده ابراز رضایت کرده اند. تحقیقاتی که می‌تواند رئیس پی اس جی را با خطر مواجه کند.

طیب ادعا کرده است که به دلیل افشای اطلاعاتی در مورد الخلیفی و نقش او در اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر و نیز حق پخش تلویزیونی جام‌های جهانی ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ به بی این اسپورتس، در قطر ربوده و شکنجه شده است. او مدعی است الخلیفی در این قضیه نقش مستقیم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار