معافیت پنج استان انتهای جدول اشتغال از قطع برق و گاز

استاندار کرمانشاه گفت : یکی از پیشنهاداتی که به رئیس جمهور تقدیم کرده ایم این است که پنج استان انتهای جدول اشتغال از قطع برق و گاز معاف شوند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در مراسم تقدیر از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان در سرسرای اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه، گفت : لازم است تا در فضای درون استان به سمت کار‌های اثرگذار اجرایی حرکت کنیم و به این منظور باید موضوعات ویژه اولویت دار طراحی شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن را با توان و تلاش پیگیری می‌کنیم و دغدغه این را داریم که بخش خصوصی بتواند ورودی اثرگذار به ماجرا داشته باشد.

صحرایی از توافق اولیه اداره راه و شهرسازی با فعالان بخش خصوصی استان بر سر قیمت پایه برای ساخت مسکن ملی خبر داد و گفت: بخش خصوصی باید با سه فاکتور کیفیت، سرعت و قیمت وارد شود.

استاندار کرمانشاه بر استفاده از داشته‌های بومی در نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تولید کنندگان استان باید پیشنهاد‌های ویژه ارائه بدهند تا برای سازندگان جذابیت داشته باشد، به عنوان نمونه کسانی که کاشی، سرامیک، لوازم مصرفی، ابزار برق، آهن، سیمان و ... در استان تولید می‌کنند باید پیشنهاد ترجیحی داشته باشند.

وی با اشاره به ۲ فرصت بزرگ استفاده نشده مصوبات سفر مقام معظم رهبری و مصوبات سفر رییس جمهور به استان تصریح کرد: تا زمان هست باید از این فرصت‌ها که پایه محکم ملی دارد برای جذب حداکثری اعتبارات استفاده شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.