مورینیو به اتلتیکو مادرید پیوست

اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد سانتیاگو مورینیو، مدافع اروگوئه‌ای راسینگ دو مونته‌ویدئو را به خدمت گرفته است.

اتلتیکو مادرید دومین خرید امروز خود را رسمی کرد. بر اساس اعلام باشگاه اسپانیایی سانتیاگو مورینیو، مدافع ۲۱ ساله اهل اروگوئه، با امضای قراردادش به روخی بلانکو پیوست.

اتلتیکو مادرید ساعتی پیش هم از رسمی شدن قرارداد سزار آسپیلیکوئتا خبر داد. هر دو خرید امروز اتلتیکو مدافع بودند. سیمئونه پیش از این هم چند مدافع به خدمت گرفته بود و به نظر می‌رسد قصد دارد سازمان دفاعی تیمش را کاملا متحول کند.

انتقال سانتیاگو مورینیو از باشگاه اروگوئه‌ای راسینگ دو مونته‌ویدئو به اتلتیکو انجام شد. گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است دو باشگاه از حدود یک ماه پیش درباره این انتقال به توافق رسیده بودند و تنها منتظر رسمی شدن قرارداد مورینیو بودند.

اردوی پیش‌فصل اتلتیکو زیر نظر سرمربی‌اش دیه‌گو سیمئونه از فردا در مادرید آغاز می‌شود و سانتیاگو مورینیو بر اساس اعلام باشگاه در این اردو حضور خواهد داشت.

اتلتیکو به این خرید جوانش فرصت می‌دهد تا در اردوی تابستانی نظر مثبت سیمئونه را جلب کند. تصمیم نهایی با او است و اگر سیمئونه تشخیص بدهد مورینیو از فصل آینده در تیم اول باشگاه به میدان می‌رود. در غیر این‌صورت او فعلا به صورت قرضی واگذار خواهد شد.

سانتیاگو مورینیو امیدوار است مثل بزرگان اروگوئه‌ای تاریخ اتلتیکو از جگمله دیه‌گو فورلان، دیه‌گو گودین و خوزه ماریا خیمنز به ستاره‌ی محبوب هواداران تبدیل شود.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار