داداش زاده: بیرانوند با یک اشتباه منتظر شعار هواداران باشد/ سقف قرارداد کشک است

پیشکسوت فوتبال گفت: بیرانوند سال سختی خواهد داشت و با یک اشتباه و گل خوردن منتظر شعار هواداران باشد.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: نقل و انتقالات از خود بازی کردن هم مهم‌تر است. هر تیمی که در نقل و انتقالات موفق‌تر عمل کند می‌توانیم بگوییم که به  قهرمانی  نزدیک‌تر است. به نظرم الان عملکرد تراکتور فوق العاده است و خوب بازیکن خریداری می‌کند و هدف بزرگی دارد و فکر می‌کنم امسال هم این تیم مدعی قهرمانی باشد و بقیه تیم‌ها فقط شو و نمایش بازی می‌کنند.

داداش زاده درباره اتفاقات رخ داده برای بیرانوند و ماندگاری اش در پرسپولیس گفت: به هر حال ما اصل قضایا را ندیدیم. به نظرم درویش و بیرانوند باید یک مناظره بگذارند تا واقعیت‌ها را به طرفداران بگویند وگرنه امسال سال سختی هم برای پرسپولیس هم درویش و هم بیرانوند است. او اتفاق خوبی رقم نزد. شاید حقش بوده است، اما مطمئن باشید امسال سال سختی برای بیرانوند خواهد بود. او با یک اشتباه و گل خوردن باید منتظر هر گونه اتفاق و شعار از سوی هواداران در استادیوم باشد. ما حق را به بازیکنان و بیرانوند می‌دهیم.

عرق بازیکنان خشک نشده باید پاداش ها را می دادند 

او تصریح کرد:  بازیکنان با مردانگی و غیرت بازی کردند تا تیم پرسپولیس قهرمان شود و عرقشان خشک نشده باید پاداش‌ها و آپشن هایشان را می‌دادند و فکر نمی‌کنم که بیرانوند چیزی بیشتر از این می‌خواست. اشتباه باشگاه و مدیریت بوده است و نباید در خانواده مشکلات به بیرون درز کند، چون آدم‌هایی سودجو هستند و مشکلاتی را برای درویش، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به وجود آوردند.  

بیرانوند یادش رفته که از کجا آمده است 

پیشکسوت فوتبال گفت: خیلی‌ها در خیابان به من می‌گفتند چرا بیرانوند این کار‌ها را می‌کند و به او توهین می‌کردند. حالا که او به پرسپولیس برگشته همه سکوت کردند، اما توهین‌ها به گوش بیرانوند هم رسیده  و این بد است.  بیرانوند باید یادش باشد که کجا زندگی می‌کرده و به چه صورت به تهران آمده و در کجا می‌خوابیده است؟ به هر حال درست است که عصبانی شده و او نفر اول تیم ملی  است، اما هر چه دارد از کنار همین پرسپولیس و هوادارانش دارد و به نظرم  این موضوع یادش رفته است.

آقایان حقه بازی را بلدند 

داداش زاده درباره رقم قرارداد‌ها خیلی بالا رفته است، گفت: سقف قرارداد‌ها  مثل مدیرفنی کشک است. این‌ها می‌آیند آن قدر دزدی و دلالی می‌کنند و مثلا قرارداد بیرانوند را ۱۵ میلیارد می‌نویسند، اما قطعا پشت آن، قرارداد سفت  ۵۰، ۶۰ میلیاردی بسته اند. مگر تراکتور و سپاهان که  این همه بازیکن می‌گیرند، سقف قرارداد را  رعایت می‌کنند! این‌ها قرارداد ۱۵ میلیاردی  را می‌نویسند که مثلا سقف قرارداد را رعایت کردند و  به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهند، اما پشت آن یک معامله‌ای کردند و چکی دادند و  قراردادی بستند که سقف را بالا ببرند و بدون اینکه کسی متوجه شود. بعد‌ها گندش در می‌آید و همیشه اینطور بوده است. مثل مالیات بازیکنان است. به خاطر اینکه بازیکنان در هیئت فوتبال پولی ندهند یک قرارداد ۲۰۰ میلیونی می‌بستند در اصل قرارداد ۲ میلیاردی بسته بودند که پول مالیات را ندهند. آن قدر آقایان حقه بازی بلد هستند و نگران نباشید.

نکونام با شرایط استقلال حتی سهمیه بگیرد کار بزرگی می کند 

داداش زاده درباره اینکه باشگاه استقلال مدیری ندارد، گفت: واقعا این تیم مشکل دارد. این تیم با آمدن نکونام سال خوبی را شروع نکرد. نکونام از جنس فوتبال و از خانواده استقلال است، اما مشکلاتی را برای او به وجود آوردند. متاسفانه یکسری  افراد مشکلاتی را دامن زدند و با ترفندی نکونام به استقلال آمد. بعد اولین حضورش در تمرینات چه اتفاقاتی رخ داد؟ بودجه‌ای در این باشگاه نیست و نکونام دستش بسته است. واقعا کار سختی دارد و فکر می‌کنم اگر نکونام با استقلال موفق شود و حتی سهمیه بگیرد کار بزرگی می‌کند. چند  بازیکن استقلال رفته اند و نیاز به بازیکن دارد و پول هم نیست و مدیرعامل هم بلاتکلیف است و واقعا برای فوتبال استقلال نگران هستم. این واقعیت را باید بپذیریم که هر وقت استقلال و پرسپولیس خوبی داشتیم تیم ملی قوی داشتیم. اما واقعا شرایط استقلال بدتر از همه تیم‌ها از جمله تیم‌های ته جدولی است. باید به داد استقلال برسند و طرفداران این تیم گناه دارند و آن‌ها عاشق فوتبال و این تیم هستند. جای سوال است که در تیم استقلال بزرگتری نیست تا حق این طرفداران را بگیرد.

امیدوارم هر تیمی حقش است قهرمان لیگ شود 

او در پایان گفت: من خواهش می‌کنم با طرفداران سرخابی صادق باشند این ۲ تیم برای دولت هستند و  با طرفداران خود روراست باشند و آن قدر با احساسات آن‌ها بازی نکنند و عشق آن‌ها پرسپولیس و استقلال است. امیدوارم سال خوبی برای فوتبال ایران باشد و هر تیمی حقش است قهرمان لیگ شود. ضمن اینکه شروع نقل و انتقالات یک قهرمانی دارد و باید ببینیم که کدام تیم در همان ابتدای لیگ خوب بازیکن گرفته و در بستن تیم قهرمان شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۸ تير ۱۴۰۲
حالا دیکه برگشته شماها پیشکسوتان نمیخواد ب رخش بکشین ما که خیلی،خوشحالیم که جلو استقلالی‌ها سرافکنده نشدیم دیگه اینطور روحیه شو خراب نکنید لطفا انسان جایزالخطاس پیش گیرد مهم اینه ک برگشته همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
دم گرم دوست داشته و دارم هم برای استقلالی ها عزیزی هم پرسپولیسی ها.اینا رمز مانا بودن نه پول
آخرین اخبار