سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم مطرح کرد:

آغاز بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق

محسن زنگنه گفت:کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در جلسه‌ای با حضور وزرای اقتصاد و نیرو منابع و مصارف لایحه برنامه هفتم را بررسی کرد.

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در گفت‌وگویی در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم در دستور کار نوبت صبح و عصر این کمیسیون قرار گرفت. در جلسه صبح امروز موضوع منابع و مصارف لایحه برنامه هفتم با حضور سید احسان خاندوزی، وزریر اقتصاد، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم اضافه کرد: این کمیسیون در نوبت بعد از ظهر خود از ساعت ۱۴ بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا نماینده دولت به بیان توضیحات خود پرداخته و بعد از آن نماینده مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات نظرات خود را درباره لایحه ارائه خواهند کرد، در ادامه نمایندگان موافق و مخالف لایحه صحبت کرده و در نهایت امروز کلیات لایحه برنامه هفتم به رای گذاشته خواهد شد. اگر کلیات در جلسه فوق تصویب شود کمیسیون از فردا صبح جزئیات این لایحه را از ماده ۱ بررسی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۷ تير ۱۴۰۲
لطفا ا
فزایش سن بازنشستگی و
محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین پنج سال آخر اشتغال را
تصویب نکنید و از لایحه برنامه هفتم پنجساله، حذف کنید.

چون ضربه جبران ناپذیری به کارمندان دولت است.
هم بعد از سی سال خدمت، اشتغال اجباری یعنی فرسودگی و
هم باعث کاهش دریافتی بازنشستگان، این قشر ضعیف است.
و همه اینها بر خلاف تشکر و قدردانی در برابر سی سال خدمت صادقانه است.
آخرین اخبار