ضرورت ساماندهی بافت فرسوده در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید در ساماندهی بافت فرسوده و مشاوران املاک تلاش بیشتری به کار گرفت.

غلامعلی حیدری در نشست شورای تامین مسکن کشور که با حضور رئیس‌جمهور و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از تاکید‌های رئیس‌جمهور در نشست روز شنبه شورای تامین مسکن کشور نظارت و ساماندهی مشاوران املاک بود، این مهم با جدیت و پررنگ‌تر از گذشته در استان دنبال می‌شود.

وی افزود: اگر چه استان در طرح نهضت ملی مسکن در وضعیت خوبی قرار دارد و این طرح با جدیت و سرعت در استان در دست اجراست، اما می‌طلبد در برخی شاخص‌ها نظیر تامین مسکن در طرح جوانی جمعیت، ساماندهی بافت فرسوده، ودیعه مسکن و ساماندهی مشاوران املاک تلاش بیشتری به کار گرفت.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح تامین مسکن جوانی جمعیت تحویل ۷۰ هزار قطعه زمین رایگان به خانواده‌های واجد شرایط هدف‌گذاری شده است که سهم استان از این تعداد دو هزار و ۲۵۰ قطعه زمین است که می‌طلبد واگذاری زمین هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه در ساماندهی بافت‌های فرسوده در استان نسبت به هدف‌گذاری‌ها عقب هستیم، افزود: باید در ماه‌های آینده جهش خوبی در این خصوص شکل گیرد.

حیدری با تاکید بر اینکه در نشست بعدی ستاد تامین مسکن استان باید گزارشی از وام‌های ودیعه مسکن ارائه شود، گفت: در همین راستا می‌طلبد بانک‌ها نسبت به به ایفای تعهدات خود جدی‌تر باشند.

وی اضافه کرد: در خصوص نظارت بر مشاوران املاک باید از ظرفیت دستگاه‌های نظیر تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و اصناف استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
چرا باید سود وام مسکن خود مالکی نهذت ملی مسکن من رفتم میگن سودش23 درصد ولی تلوزیون اینا میگن 18 درصد
آخرین اخبار