اسفندیار: شرمنده مردم هستیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال با بیان این‌که در ست سوم بازی با آرژانتین شوک به تیم وارد شد، گفت: در مجموع شرمنده مردم هستیم.

امیرحسین اسفندیار بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل آرژانتین اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شرمنده مردم هستم و واقعاً هر کاری که انجام می‌دهیم، نمی‌توانیم پیروز شویم. خودمان هم از این موضوع ناراحت هستیم و تمام توانمان را در هر مسابقه ارائه می‌دهیم. بازی قبلی نیز مثل همین مسابقه سه بر دو شد و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شرمنده مردم هستیم و از آن‌ها معذرت می‌خواهم.

وی در ادامه گفت: بازی خیلی نزدیکی بود. وسط بازی یک شوک به تیم وارد شد و علی حاجی‌پور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مقداری از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم. طول کشید تا بتوانیم خودمان را جمع و جور کنیم. به دنبال پیروزی بودیم تا این برد را به علی و مردم تقدیم کنیم، اما متاسفانه نشد.

اسفندیار در پایان درباره وضعیت علی حاجی‌پور بعد از مصدومیت، توضیح داد: امیدوارم که اتفاق خاصی برای علی رخ نداده باشد، اما فکر می‌کنم شرایط خوبی نداشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز دوشنبه ۱۹ تیرماه یعنی کمتر از ۱۸ ساعت پس از مسابقه با آرژانتین در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر کوبا صف‌آرایی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۵:۳۰ ۱۸ تير ۱۴۰۲
شما هیچ تقصیری ندارید بلکه مقصر اصلی داورزنی و عطایی هستن که نمیدونم چرا فکری به حالشون نمیشه .به امید برکناری سریع عطایی و داورزنی بی کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۸ تير ۱۴۰۲
خداروشکربلاخره یکی ازوضعیت تیم شرمنده شد
آخرین اخبار