اردوگاه گردشگری رِفِن اردل راه اندازی می‌شود

اردوگاه گردشگری رِفِن بخش میانکوه در ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های این روستا راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا نصیری مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردل با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی این منطقه گفت: طرح احیای این محل از طریق راه‌اندازی اردوگاه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اردوگاه گردشگری رِفِن بخش میانکوه شهرستان اردل در افزون‌بر ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های این روستا راه‌اندازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نصیری افزود: قابلیت راه‌اندازی خانه‌های مسافر، حاشیه رودخانه، وجود مناظر طبیعی و وجود زیرساخت‌های آب، برق و جاده دسترسی مناسب از مهم‌ترین مزیت‌های منطقه برای راه‌اندازی اردوگاه گردشگری رِفِن به‌شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: مالکان و اعضای شرکت تعاونی مجتمع شیلات رِفِن شهرستان اردل باید برای تغییر کاربری این مجتمع از شیلات به گردشگری از جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری استعلام بگیرند.

نصیری ادامه داد: جهاد کشاورزی می‌تواند با صدور مجوز احداث گلخانه در رِفِن بخش میانکوه شهرستان اردل زمینه تقویت بخش گردشگری کشاورزی در این منطقه را فراهم کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌ها و تجحهیزات گردشگری در پاک جنگلی شیاسی و گندمکار شهرستان اردل اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرایی این طرح‌های بایستی از توان دهیاران و بهره‌برداران مرتبط استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۱:۰۱ ۱۸ تير ۱۴۰۲
ساخت شهرکهای سلامت در مناطق دیدنی استان سبب ارز آوری فراوان و تبدیل استان به قطب گردشگری سلامت خواهد شد
البته با تلاش و کار جهادی و همکاری خوب دانشگاههای علوم پزشکی استان
آخرین اخبار