کمک بیش از سه میلیارد تومان به نیازمندان اسفرورین

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: در سال گذشته در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

فرزاد جهانگرد رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: پارسال در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف امدادرسانی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان کمک بیش از ۷۹۱ میلیون تومان از سوی ۷۴۸ حامی به ۲۷ فرزند یتیم و ۱۵۲ فرزند محسنین اهداء کردند که کمک‌های هر حامی از طریق شماره حساب مستقیم به فرزند تحت حمایتش واریز می‌شود.

جهانگرد افزود: در سال گذشته بیش از ۳۴۹ میلیون تومان صدقه جمع آوری شده در دو هزار و ۸۰۹ صندوق صدقه بوده همچنین بیش از ۴۵۵ میلیون تومان کمک جمع آوری شده در چهار مرکز نیکوکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: کمک ۲۵۷ میلیون تومانی اطعام و افطاری، کمک بیش از ۳۶۳ میلیون تومانی نذر و قربانی، کمک بیش از ۱۱ میلیون تومان ۸۶۰ میلیون تومانی کمک به تأمین معیشت نیازمندان و کمک بیش از ۷۵ میلیون تومان طرح احسان حسینی از سایر کمک‌های مردمی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: دو طرح کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز سال جدید و نوروز با عنوان جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری برگزار می‌شود که سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون تومان کمک و مشارکت مردمی در جشن عاطفه‌ها و بیش از ۳۷۳ میلیون تومان کمک مشارکت در جشن نیکوکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۱*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.