لیگ ملت‌ها؛ خدا فعلا به قهرمان المپیک رحم کرد

با پیروزی اسلوونی مقابل هلند امیدهای قهرمان المپیک برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها زنده ماند.

نتایج بد در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها کار دست قهرمان المپیک یعنی فرانسه داد و آن‌ها حالا در آستانه یک ناکامی بزرگ قرار دارند. با شکست امروز شاگردان آندره‌آ جیانی مقابل آمریکا حالا آن‌ها یک گام تا کابوس بزرگ نرسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها فاصله دارند.

در واقع اگر هلند می‌توانست در مسابقه امروز خود برابر اسلوونی به پیروزی دست پیدا کند، یک بازی مانده به پایان عدم حضور فرانسه در مرحله نهایی مسابقات قطعی می‌شد، اما مطابق انتظار تیم فوق‌العاده آماده اسلوونی موفق شد با اقتدار کامل و در سه ست متوالی تیم روبرتو پیازا را شکست دهد تا فعلاً خدا به داد قهرمان المپیک رسیده باشد.

۱۸۹۶۰۶۷
با توجه به قرار گرفتن لهستان در بین هشت تیم بالای جدول، به این ترتیب تیم هشتم مسابقات نیز در مرحله نهایی حاضر خواهد بود که در حال حاضر صربستان با شش پیروزی این جایگاه را به خود اختصاص داده است. تیمی که در مسابقه آخر خود به مصاف بلغارستان خواهد رفت و اگر شاگردان ایگور کلوکوویچ در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند راهی مرحله نهایی خواهند شد.

در واقع هلند که با این شکست نتوانست راهی فینال VNL شود و فرانسه هم باید امیدوار باشد که صربستان مقابل بلغارستان شکست بخورد تا آن‌ها با پیروزی مقابل آلمان در بازی آخر خود راهی مرحله بعد شوند.

برچسب ها: والیبال ، ورزش ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار