تکمیل پل ماشین‌رو گزستان بخش بازفت ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پُل ماشین‌رو گزستان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ باید هر چه زودتر تکمیل شود، گفت: برای اتمام این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

محمد محمودی با اشاره به اینکه پُل ماشین‌رو گزستان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ باید هر چه زودتر تکمیل شود، گفت: برای اتمام این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

سرپرست اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تخصیص اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری باید در اولویت تخصیص قرار گیرد.

وی افزود: مطالعات پل دره هندو بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز در اسرع وقت توسط اداره‌کل امور عشایر استان تکمیل و نهایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون عشایر استان تقاضای احداث ۱۰ ایلراه را دارند، اضافه کرد: در این خصوص بازدید‌های میدانی مشترک توسط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر و فرمانداری‌های مربوطه به منظور انجام اقدامات اولیه به زودی انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام آمادگی گروه جهادی شهدای جبهه مقاومت نیز از ظرفیت‌های این گروه جهادی در کاهش هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۰۶:۴۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ایلراه و راه قدیمی چلگرد بازفت احیا شود
ایلراه چلگرد بازفت از بهترین ایلراه هاست که باید برای احیا و ایمن شدن هر چه بیشترش مسولان و همه تلاش کنیم