ایجاد پنل تخصصی اردبیل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از رایزنی برای ایجاد پنل تخصصی استان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری تهران خبر داد.

حسن محمدی ادیب در دومین جلسه هماهنگی برای حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری تهران، گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران در حوزه گردشگری فرصت ویژه‌ای است که می‌توانیم پتانسیل‌های موجود در سراسر استان را در این همایش به سرمایه‌گذاران ارائه کنیم.

او افزود: در حال رایزنی و مکاتبه با وزارتخانه هستیم تا به مناسبت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو، استان اردبیل در این همایش پنل تخصصی داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به برگزاری موفق برنامه‌های مختلف در قالب رویداد اردبیل ۲۰۲۳، فضا برای حضور ویژه در این همایش سرمایه‌گذاری آماده است و باید با تولید محتوای مناسب بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را به بهترین نحو ارائه کنیم.

محمدی ادیب با اشاره به لزوم همکاری فرمانداری‌ها و سایر ادارات مرتبط، ادامه داد: پیش از این ۱۰۵ فرصت سرمایه‌گذاری را از سراسر استان احصا کرده و ۲۷ موافقت اصولی بی‌نام نیز صادر کرده‌ایم که لازم است با همکاری مسئولان شهرستان‌ها اولویت‌ها و فرصت‌های مهم هر شهرستان مشخص و محتوای مناسب برای آن‌ها آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.