دامپروری نقشی کلیدی در امنیت غذایی دارد

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: بخش دامپروری، نقشی کلیدی را در امنیت غذایی جامعه و به تبع آن رشد جمعیت دارد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد و شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، توسط یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و محمد کاظمی اسفه مدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با هدف گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت به منظور برطرف نمودن نیاز‌های علمی و اجرایی متقابل امضا شد.

یاسر پیرعلی گفت: با ارتباط دانشگاه با شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد دانشجویان می‌توانند به صورت مستقیم مهارت‌های لازم را دریافت کنند و پس از فارغ‌التحصیلی بلافاصله وارد بازار کار شده و حتی خودشان کارآفرین باشند و اشتغال را در استان توسعه دهند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه بخش دامپروری، نقشی کلیدی را در امنیت غذایی جامعه و به تبع آن رشد جمعیت دارد افزود: با ارتباط موثر بین دانشگاه و شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد می‌توان به استاندارد‌های مورد نیاز برای فراورده‌های دامی رسید و اشتغال زایی نمود.


بیشتر بخوانید


محمد کاظمی اسفه نیز با بیان اینکه برای پیشرفت، باید به صورت علمی حرکت کنیم و آموزش را ارتقا بدهیم که این با همکاری دانشگاه و پتانسیل‌هایی از جمله اعضای هیات علمی این دانشگاه امکان پذیر است.

مدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد اجرای این تفاهم نامه را بستری مناسب در راستای پژوهش‌های علمی، پایان نامه، مهارت آموزی و ... عنوان کرد.

مشارکت در انجام پروژه‌های پژوهشی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تاسیس مرکز پژوهشی مشترک در محل دانشگاه به منظور معرفی فعالیت‌های فناورانه شرکت و تربیت نیروی دانشگاهی یا مهارت‌های مورد نیاز شرکت، انجام طرح‌های مشترک آموزشی، تخصیص و تبادل نیروی متخصص و کارشناس جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، نشست‌ها و همایش‌ها و حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و... از مفاد این تفاهم نامه است.

گفتنی است، مدت این تفاهم‌نامه ۲ سال است و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.