شیخ:

پنج هزار لیتر کود تقلبی در شیراز کشف شد

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس از کشف کارگاه تولید کود تقلبی در یک واحد مسکونی در مرکز شهر شیراز خبر داد و گفت: حدود پنج هزار لیتر کود تقلبی در این کارگاه کشف و ضبط شد.

علیرضا شیخ با بیان اینکه اقلام کشف‌شده در حال بارگیری و انتقال به انبار مدیریت حفظ نباتات است، گفت: کود‌های کشف شده به عنوان کود مایع نانو و با نشان «تفتان شیمی ایران، دنیای پلیمر سوپر پاور» است.

او با بیان اینکه مواد تولیدی در کارگاه یاشده بسته‌بندی و ظروف برچسب زده شده است، گفت: بیش از ۳۰ هزار عدد برچسب مواد کودی نیز کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه مورد کشف، ضبط و پلمب شده به دنبال بازدید‌های دوره‌ای و در راستای ساماندهی بازار نهاده‌های کشاورزی و ارتقا امنیت غذایی صورت گرفت، بیان کرد: این اقدام با دستور مقام قضایی و با همکاری مدیریت حفظ نباتات و تعزیرات حکومتی عملیاتی شد.

او با بیان اینکه پرونده متخلفان به منظور گذراندن مراحل قانونی تشکیل و به مراجع درای صلاحیت ارجاع خواهد شد، افزود: روند بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه نهاده‌های کشاورزی با قوت دنبال می‌شود و هرگونه محصول نامتعارف به طور دقیق بررسی و مبدا و مرکز تولید آن رصد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار