توقیف محموله مرغ زنده قاچاق در مشگین‌شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: محموله مرغ زنده در محور مشگین‌شهر-اهر شناسایی و توقیف شد.

سردار جواد تقوی امروز در جریان کشف این محموله قاچاق گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه این اقلام مأموران پلیس آگاهی شهرستان مشگین‌شهر یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده قاچاق را در محور مشگین‌شهر–اهر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۵ هزار و ۶۲۰ کیلو مرغ زنده قاچاق که با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می‌شد، کشف شد، می گوید: در یک هفته گذشته شاهد توقیف دومین محموله قاچاق مرغ در اردبیل هستیم.

او با تاکید بر اینکه قاچاق و عرضه خارج از شبکه اقلام ضروری و نیازمندی‌های مردم خط قرمز ماست، گفت: مأموران ما در تمامی نقاط استان با هوشیاری و آگاهی تمام از تحرکات سودجویان عرصه را برای این افراد تنگ کرده اند.

تقوی پدیده قاچاق را اقدامی شوم در به مخاطره انداختن اقتصاد پاک اعلام کرد و می گوید: اقدام به قاچاق در هر شکل و شیوه‌ای نه تنها آسیب جدی به اقتصاد کشور و استان است بلکه طهارت مال را نیز از بین می‌برد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه احتکار و قاچاق دو پدیده نامطلوب در عرضه کالاهای اساسی مردم است، گفت: همه باید برای ساماندهی و نظام مند کردن اقتصاد کشور بکوشیم تا بتوانیم در تأمین اولیه‌ترین نیازهای مردم در کنار دولت باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.