تکمیل بیمارستان پیوند یزد، نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: بیمارستان پیوند ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل و تجهیز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حسین سلیمانی رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد در نشست هماهنگی راه اندازی بیمارستان خیرساز پیوند گفت: طرح بیمارستان پیوند یزد یک طرح مهم و کشوری به شمار می‌آید که شناسه کشوری ساخت و ساز دارد.

او افزود: این بیمارستان شامل بخش پیوند کبد و کلیه است و همچنین بخش دیالیز با ۴۰ تخت بستری برای آن در نظر گرفته شده است.

یحیی دامن خشک مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد هم با اشاره به این که این طرح به همت خیر در سال ۹۲ آغاز شده، تصریح کرد: ساخت بیمارستان پیوند یزد از ابتدا خیر ساز بوده و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با اشاره به این که برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: بیمارستان پیوند یزد در سال ۱۴۰۰ جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت و تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است.

سید مهدی هاشمی باجگانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز با تأکید بر اینکه تکمیل ساختمان بیمارستان پیوند یک عزم جدی را می‌طلبد، گفت: با افتتاح این بیمارستان، استان یزد چهارمین استانی به شمار می‌آید که به مرکز تخصصی پیوند مجهز می‌شود و دعای خیر بدرقه راه خانواده خیر و مرحوم است.

او اظهار امیدواری کرد: بیمارستان پیوند یزد به زودی تکمیل و تجهیز شود و با بهره برداری از این بیمارستان، خدمات آن به عنوان یک الگوی کشوری ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.