پی اس‌جی به انریکه: امباپه نیست، نیمار را دریاب

پاری سن ژرمن در یکی دو روز آینده اردوی پیش‌فصل تابستانی را در حالی رسما آغاز می‌کند که کیلیان امباپه در این اردو حضور نخواهد داشت، اما نیمار در اختیار لوئیس انریکه است.

تعطیلات بازیکنان پاری سن ژرمن به پایان رسیده و فوتبالیست‌هایی که قرار است در شروع رسمی اردوی پیش‌فصل تابستانی خودشان را به لوئیس انریکه معرفی کنند توسط باشگاه فراخوانده شده‌اند.

پی‌اس‌جی برای شروع پرقدرت فصل جدید با لوئیس انریکه برنامه‌های مفصلی طراحی کرده است. انریکه به مدیران باشگاه گفته تیمش باید تابستانی پرفشار را پشت سر بگذارد و شروع هر چه سریع‌تر اردوی پیش‌فصل به نفع تیم است.

تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ یک شد اما به معنای واقعی کلمه موفق نبود حالا امیدوار است با حضور انریکه بتواند به رویای بزرگش یعنی فتح چمپیونزلیگ برسد.

اما گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی حاکی است پاری سن ژرمن که به صراحت به امباپه گفته است یا باید تمدید کرده یا پاریس را ترک کند با توجه به اینکه پاسخی از ستاره فرانسوی دریافت نکرده او را به اردوی پیش‌فصل دعوت نکرده است.

این در حالی است که دیگر ستاره نامدار پی‌اس‌جی، نیمار، که در شروع تابستان شایعات زیادی درباره انتقالش مطرح بود به پاریس برگشته و از شروع اردو در اختیار لوئیس انریکه خواهد بود.

دعوت نشدن امباپه به اردوی پیش‌فصل و شروع این اردو بدون او نشان دهنده این خواهد بود که ستاره فرانسوی بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده است. این نشان می‌دهد که امباپه قصد تمدید ندارد و با توجه به اینکه بعید است الخلیفی از اولتیماتوم خود کوتاه بیاید دیگر نمی‌توان امباپه را بازیکن پاری سن ژرمن دانست.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار