ایجاد امکان ثبت‌نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این اداره کل می‌تواند در شهر‌هایی که متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن کمتر از میزان زمین قابل واگذاری است نسبت به نام‌نویسی و ثبت‌نام متقاضیان جدید اقدام کند.

محمودرضا طالبان گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین به شکل انفرادی و گروهی به حداقل ۴۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح‌های نهضت ملی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا پایان امسال در کشور، سهم اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۱ هزار واحد است.

او ادامه داد: این سهمیه به صورت حداقلی است و اداره کل راه و شهر سازی فارس مجاز است علاوه بر سهمیه اعلامی به ویژه برای واگذاری به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین بیشتری به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بر این اساس این اداره کل می‌تواند در شهر‌هایی که متقاضی تایید شده از میزان زمین قابل واگذاری کمتر است اقدام به نام نویسی از متقاضیان جدید کند.

طالبان ادامه داد: با توجه به کمبود زمین در برخی از شهر‌های بزرگ از جمله کلانشهر شیراز، متقاضیانی که در این شهر‌ها ثبت نام کرده و تایید شده‌اند، می‌توانند شهر‌های کوچکتر را برای ثبت نام انتخاب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: قطعا این اقدام به ایجاد زمینه مهاجرت معکوس از شهر‌های بزرگ به شهر‌های کوچک کمک خواهد کرد و به متقاضیان واحد‌های مسکونی حیات دار و ویلایی یک یا دو طبقه واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار