از برگزاری رژه خودرویی تا تجمع باشکوه بانوان در کازرون

فرمانده سپاه کازرون گفت: در جهت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های متنوعی از جمله رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب و تجمع بانوان در این شهرستان برگزار می‌شود. 

سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: در جهت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ۳۰ برنامه در شهرستان کازرون و بخش‌های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می‌شود.

 او ادامه داد: همزمان با روز عفاف و حجاب، رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون به منظور گرامیداشت این روز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه از مکان شهدای گمنام خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می‌شود.

سرهنگ حیاتی در دفاع از حجاب با بیان اینکه زنان و دختران پاکدامن در دفاع از حجاب، باید علمدار باشند، گفت: ضمن گرامیداشت این مناسبت باید نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور برنامه‌های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش‌های مربوط برگزار خواهد شد.

 او تصریح کرد: جایگاه و نقش زن در ادوار مختلف تاریخ بیان حضور فعال و تاثیرگذار زنان در دوره‌های حساس کشور بخصوص دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه‌ها بوده است. 

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه دوره انقلاب اسلامی ایران نشان از برهه‌های مهم برای تبیین جایگاه و ارزش زن است، یادآور شد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و همزمان با روز مباهله، تجمع با شکوه بانوان کازرون در مرکز اصلی این شهرستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهر را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.