نافرمانی صد‌ها نظامی صهیونیست از خدمت در نیرو‌های ذخیره

درپی افزایش اعتراضات به کابینه رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم نیز دست به نافرمانی زد.

رسانه‌های صهیونیستی تأیید کردند که ده‌ها هزار تظاهرکننده عصر دیروز در تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا در اعتراض به اصلاحات قضایی پیشنهادی دولت بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

کانال ۱۲ انی رژیم گزارش داد تظاهرکنندگان خیابان آیالون در تل آویو را مسدود کردند.

با ادامه تظاهرات و تشدید تنش، یکی از اعضای حزب آینده‌ای وجود دارد و معاون سابق رام بن باراک، رئیس موساد اعلام کرد اگر امروز در ارتش بود دیگر خدمت نمی‌کرد.

گای بیلد خبرنگار امور قضایی شبکه ۱۲ اعلام کرد جلسه ۳۵۰ خلبان امروز به پایان رسید و آن‌ها به طور جدی در مورد توقف داوطلب شدن در نیرو‌های ذخیره صحبت کردند. 

به گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت، وزیر جنگ نیز اعلام کرد: ما ارتش دیگری نداریم، خودداری از خدمت ذخیره به ارتش و امنیت اسرائیل آسیب می‌رساند.  گالانت تاکید کرد فراخوان‌ها برای امتناع از خدمت در ارتش خطرناک است و گفت: این امر به مثابه پاداشی برای دشمنان ماست. 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: من از شخصیت‌ها چه راست و چه چپ می‌خواهم که سیاست را از ارتش کنار بگذارند. اشتباه نکنید - امروز یک دولت است، فردا می‌تواند یک دولت دیگر باشد. تنها چیزی که ما را متحد نگه می‌دارد ارتش است. خودداری از خدمت به ارتش، نهاد‌های امنیتی و نیز امنیت اسرائیل آسیب می‌زند.

وب سایت صهیونیستی واللا نیوز نیز اعلام کرد چندین تن از نیرو‌های ذخیره نیروی دریایی این رژیم، دیروز سه شنبه به فرماندهان خود گفتند تا زمانی که قانون اصلاحات قضایی متوقف نشود، در این واحد خدمت نخواهند کرد.

این سایت همچنین افزود: ۱۲۰ فارغ التحصیل یگان تحقیقاتی در اطلاعات نظامی اسرائیل امان امروز طوماری را منتشر کردند که در آن اعلام کردند "در صورت ادامه روند اصلاحات قضایی یکجانبه، از خدمت در نیرو‌های ذخیره خودداری می‌کنیم. 

اراضی اشغالی شاهد اعتراضات گسترده علیه اصلاحات پیشنهادی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دستگاه قضایی است. این اعتراضات با درگیری معترضان و پلیس رژیم اشغالگر و بستن راه‌های اصلی در تل آویو و ورودی‌های قدس اشغالی و نیز بازداشت ده‌ها تن از معترضان همراه بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار