پرداخت ۸۱ درصد مطالبات گندم‌کاران فارس

مدیر امور شعب بانک کشاورزی فارس گفت: تاکنون ۸۱ درصد از مطالبات گندم‌کاران این استان بابت خرید تضمینی گندم از سوی دولت توسط این بانک تامین اعتبار و پرداخت شده است.

محمدحسن رزاق منش گفت: از مجموع کل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال بهای گندم تا کنون ۸۱ هزار میلیارد ریال به حساب کشاورزان پرداخت شده است. 

او با بیان اینکه وجوه پرداخت شده به حساب گندم‌کاران به ازای قسمتی از خرید تضمینی ۸۷۵ هزار تن محصو بوده است، گفت: از آغاز فصل خرید گندم تا کنون ۳۹ هزار و ۷۵۰ کشاورز محصول خود را تحویل مراکز خرید داده‌اند که روند پرداخت بهای گندم آن در دست انجام است.

رزاق منش با بیان اینکه تسریع در پرداخت ارزش محصول دریافتی از گندمکاران، موجب جلب اعتماد و اطمینان مضاعف کشاورزان می‌شود، خاطرنشان کرد: گندم یک محصول راهبردی و یکی از مهمترین کالا‌ها در راستای تأمین امنیت غذایی است، به طور ویژه تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت سریع مطالبات و ۱۰۰ درصدی گندمکاران را دنبال می‌کنیم.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی استان فارس یادآور شد که این بانک بر اساس فهرست تایید شده اداره کل غله و خدمات بازرگانی نسبت به واریز بهای گندم به حساب بانکی کشاورزان گندمکار اقدام لازم را انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار