تقویت زیرساخت‌های ارتباطی ایران و عراق برای برگزاری راهپیمایی اربعین

وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در نشست مشترک که به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود، بر هم افزایی دستگاه‌های ایرانی و عراقی برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی اربعین تاکید کردند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی ایران و عراق برای برگزاری راهپیمایی اربعین در دیدار با وزیر ارتباطات عراق گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع جهانی است و مدیریت جمعیت انبوه این مراسم نیاز به همکاری کامل ایران و عراق دارد و پوشش امدادی و بهداشت و درمان راهپیمایان اربعین برعهده جمعیت هلال احمر است و در این زمینه‌ها آماده همکاری هستیم.

کولیوند با بیان اینکه در این مراسم از لجستیک به صورت کامل بهره خواهیم گرفت و آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های خود را نیز به این مراسم اعزام خواهیم کرد افزود: همکاری در زمینه ارتباطات ۲ کشور در این حوزه بسیار مهم است و خواستار تعامل در این رابطه هستیم.

وزیر ارتباطات عراق نیز در این نشست با اشاره به عملکرد موفق هلال احمر در مراسم اربعین سال گذشته گفت: آماده همکاری با ایران برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی اربعین بوده و در این زمینه آماده رفع موانع و مشکلات در تمامی عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: خدمت رسانی به زائران حسینی معطوف به دولت عراق نیست و مردم عراق نیز با تمام توان در خدمت زائران امام حسین (ع) خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار