۲۲ ون تاکسی و ۱۵ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج افزوده شد

شهردار کرج گفت: با حمایت‌های صورت گرفته ۲۲ دستگاه ون تاکسی و ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده شد.

کیانی با اشاره به این که ۲۲ دستگاه ون تاکسی و ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده شد،  گفت: ۲۰۸ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده که طی امسال و سال آینده به مجموعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه خواهد شد.
 
شهردار کرج افزود: اولویت تزریق این اتوبوس و ون‌ها به خطوط مناطق کم برخورداری است که مسافران به دلیل تعداد محدود اتوبوس ها در جابجایی با مشکلاتی مواجه هستند.
 
او افزود: اکنون هم تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی سطح شهر کرج هم در مرحله بازسازی هستند و مجموعه مدیریت شهری کرج برای سال جدید برنامه‌های فراوانی جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل شهری در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دارد.
 
شهردار کرج گفت: این برنامه‌ها باید به سرعت اجرایی شود تا شاهد یک سال طلایی برای حمل و نقل عمومی در شهر کرج باشیم.
 
کیانی گفت: با توجه به رشد سریع جمعیت در شهر کرج و معضلاتی که در زمینه ترافیک و آلودگی هوا گریبانگیر شهروندان کرجی شده است، باید نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی در حوزه ناوگانی آن یعنی افزایش تعداد اتوبوس‌ها و نوسازی ناوگان تاکسی و ون‌ها اقدام شود.
 
او با اشاره به خرید اتوبوس‌ها و تاکسی های ون های جدید و بازسازی شده در کرج گفت: برای مبارزه با مسئله آلودگی هوا و کاهش معضل ترافیک باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل به جای خودروی شخصی بکنیم.
 
شهردار کرج گفت: در این راستا تقویت، نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و همچنین راه‌اندازی سریع‌تر خطوط بی‌آر تی و قطار شهری امری ضروری برای آینده شهر است و این مهم باید به سرعت محقق شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.