کدام فیلم‌ها در روز سوم جشنواره «حوا» روی پرده می‌رود؟

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در سومین روز برگزاری میزبان اکران فیلم بلند، کوتاه و مستند از دو بخش ملی و بین‌المللی خواهد بود.

جشنواره فیلم حوا امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه و در سومین و آخرین روز اکران آثار در سینما «فرهنگ» تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اکران فیلم‌ها در سالن شماره یک سینما فرهنگ، با نمایش فیلم «هناس» در سانس ۱۴ آغاز می‌شود و در ادامه فیلم‌های «بدون قرار قبلی» در سانس ۱۶، «سرهنگ ثریا» در سانس ۱۸ و «اخت‌الرضا» در سانس ۲۰ در این سالن روی پرده می‌روند.

در سالن شماره دو سینما فرهنگ هم که به اکران فیلم‌های مستند و کوتاه اختصاص پیدا کرده است، در ساعت ۱۴ دو فیلم مستند «کل فاطمه» و «لوتوس» به نمایش در می‌آید. در سانس ساعت ۱۶ هم مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» روی پرده می‌رود.

فیلم‌های کوتاه «لیلا»، «محافظ مادرم»، «مرگ پروانه»، «جا‌ن‌داد» و «گجو» هم در سانس ساعت ۲۰ در سالن شماره دو سینما فرهنگ به نمایش گذاشته می‌شود.

سالن شماره دو در سانس ۱۸ تا ۲۰ میزبان برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار خواهد بود.

سانس صبح‌گاهی سالن شماره ۳ سینما فرهنگ از ساعت ۱۰:۳۰ میزبان برگزاری نشست پژوهشی «راه‌کار‌های تقویت تحکیم خانواده در فرآیند جهانی شدن و ضرورت ارائه الگو‌های خانواده ایرانی و اسلامی» خواهد بود که در قالب نشست‌های تخصصی اولین جشنواره فیلم «حوا» برگزار می‌شود.

سالن شماره سه این سینما از ساعت ۱۷:۳۰ به اکران فیلم‌های بخش بین‌الملل اختصاص دارد که در سانس اول مستند «Angels of sinjar» از کشور لهستان به نمایش درمی‌آید.

در سانس ۱۹:۳۰ هم فیلم کوتاه «Windy Days Cloudy Life» از کشور چین و فیلم کوتاه «من کودا هستم» از ایران روی پرده می‌رود.
سانس ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ سالن شماره سه در روز آخر اکران فیلم‌های جشنواره در سینما فرهنگ، به برگزاری نشست تخصصی با فیلمسازان کوتاه و مستند بخش بین‌المللی اختصاص خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار