معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

تسهیلات پتروشیمی هلیلان به یک هزار میلیارد‌تومان افزایش می‌یابد

معاون استاندار ایلام گفت: میزان تسهیلات برای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان از ۶۰۰ میلیارد به یک هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  امروز در نشست بررسی و رفع موانع پتروشیمی هلیلان با تاکید بر تسریع در شروع عملیات اجرایی این پروژه گفت: میزان برق مصرفی این پروژه با موافقت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان ساخت از ۲۵۰ کیلووات به ۹۰۰ کیلووات افزایش می‌یابد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی پروژه و تامین برق، مدیر‌عامل پتروشیمی هلیلان، طرح توجیهی و اقتصادی این پروژه را به شرکت توزیع برق استان ارائه کند.

عباسی به مدیریت امور اراضی استان تاکید کرد در جهت تسریع در زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه طبق ضوابط و قوانین، صدور مجوز‌های مربوطه در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: پس از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان، اولویت استخدام و بکارگیری با نیروی بومی است و بر این مهم با جدیت نظارت می‌شود.

گفتنی است پتروشیمی هلیلان در زمان بهره‌برداری حدود ۷۰۰ نفر و زمان بهره‌برداری از نیروگاه پتروشیمی ۳۰۰ نفر دیگر مشغول بکار می‌شوند. هم‌اکنون ۴۰ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.