قطع برق شبکه بالاسری در خط ۵مترو

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو از اختلال در خدمات رسانی در بخشی از خط پنج مترو تهران، به دلیل قطع برق بالاسری در محدوده ایستگاه اتمسفر تا گلشهر در خط پنج خبر داد.

هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت ۱۳:۱۱ امروز ۲۲ تیر ماه، شبکه برق بالاسری به علت اتصال تجهیزات عمرانی که خارج از محدوده خط قرار داشت، قطع شد، گفت: این اتفاق باعث بی برقی خط پنج و اختلال در سرویس دهی حد فاصل ایستگاه اتمسفر تا گلشهر شد.

وی با تاکید بر این که تلاش به منظور رفع خرابی از دقایق اولیه، آغاز شده است، تصریح کرد: تکنسین‌های فنی به همراه عوامل اجرایی مرتبط با تجهیزات عمرانی از دقایق اولیه نسبت به وصل برق اقدامات خود را شروع کرده‌اند.

زند با بیان این‌که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، اطلاع رسانی در ارتباط با رفع مشکل قطع برق بالاسری را از طریق سایت این شرکت انجام خواهد داد، گفت: سرویس دهی حد فاصل ایستگاه‌های اتمسفر تا گلشهر در این خط تا اطلاع ثانوی با تأخیر انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن عذرخواهی از مسافران و شهروندان تصریح کرد: مهندسان و کارشناسان این شرکت از همان دقایق ابتدایی مشغول فعالیت برای حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و پایدار شدن شبکه برق بالاسری، مسافرگیری در این خط به شرایط عادی باز می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ تير ۱۴۰۲
چند روزه کرج و حومه هرروز آب و برق قطع میشه.دیروزم تلفن ها قطع شده بود زنگ زدیم مخابرات اومدن درست کردن
آخرین اخبار