مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در برابر آسیب های فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود در برابر آسیب‌های فضای مجازی باشند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در داشتن یک جامعه موفق، گفت : خانواده یک نهاد بنیادی است که نقش تاثیرگذاری در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارد.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند کودکان و نوجوانان را در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دهد، اظهار کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها از فرزندان خود در برابر آسیب‌های فضای مجازی مراقبت کنند.

آیت‌الله علما با اشاره به دیدار اخیر طلاب و مبلغین با مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به اهمیت تبلیغ دین با استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی تاکید کرد. 

وی با اشاره به جاذبه‌های دین اسلام گفت: اسلام کاملترین دین آسمانی است که برای جزیی‌ترین امور زندگی انسان‌ها برنامه دارد، لذا باید جامعه و جهانیان را با این دین آشنا کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و موثر در کشور است و باید سالروز تاسیس این مجموعه را به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور گرامی بداریم. 

وی از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در دستگیری عاملان شهادت دو پاسدار مدافع امنیت استان قدردانی کرد و افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و شهدا شایسته تکریم هستند .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.