کاپیتان تیم جوانان پیکان به آلومینیوم پیوست

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از جذب کاپیتان پیشین تیم‌ جوانان پیکان خبرداد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: ابوالفضل قنبری که فصل گذشته برای تیم‌های جوانان و امید پیکان به میدان رفت و کاپیتان این تیم بود، با نظر مثبت سید مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست.

وی ادامه داد: این بازیکن ۱۹ ساله که تجربه حضور در رده‌های نوجوانان و جوانان استقلال را هم دارد و چهار سال در این باشگاه بوده، سال گذشته نیز در کنار تیم بزرگسالان پیکان حضور داشت و اکنون با عقد قراردادی به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

مهاجم فصل گذشته گل‌گهر با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: در ادامه روند نقل و انتقالات تیم فوتبال و در راستای تقویت تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، باشگاه با مرتضی تبریزی مهاجم سابق گل‌گهر سیرجان به توافق رسید.

رجائیان افزود: تبریزی که سابقه حضور موفق در استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان را دارد، با نظر سید مجتبی حسینی برای تقویت خط حمله آلومینیوم به این تیم اضافه شد.

وی اظهار کرد: این مهاجم پنج فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با ذوب‌آهن و استقلال تجربه کرده و ۱۱ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده و طی سالیان اخیر نیز همواره در جمع برترین گلزنان تیم‌های خود در لیگ برتر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.