جلوگیری از تعطیلی ۴۴ واحد تولیدی قزوین

بازرس کل استان قزوین گفت: با ورود و دخالت این دستگاه طی سال گذشته از تعطیلی ۴۴ واحد تولیدی استان جلوگیری شد.

سعید اقبالی  بازرس کل استان قزوین  با بیان اینکه این اقدام در راستای پیشبرد سیاست پیشگیری سازمان بازرسی و کمک به تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با حمایت از تولید داخلی انجام شده است، افزود: با ورود دستگاه بازرسی همچنین در این مدت هشت مورد افزایش تولید در کارخانجات قزوین محقق شد.

وی اظهار کرد: پیگیری‌های بازرسی استان قزوین در سال گذشته همچنین به راه اندازی و احیای ۴۱ واحد تولیدی استان قزوین کمک کرد.

بازرس کل استان قزوین همچنین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره کل بازرسی استان قزوین ۵۵ مورد تسریع در صدور مجوز‌های مرتبط با سرمایه گذاری و بخش‌های اقتصادی نیز محقق شد.

اقبالی با بیان اینکه برای بررسی مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی در سال گذشته مجموعه بازرسی استان ۱۰۷ مورد از صنایع و بنگاه‌های اقتصادی قزوین بازدید داشت، اظهار کرد: در پی این بازدید‌ها نشست‌هایی نیز برگزار و مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مربوطه را به این جلسات دعوت کردیم.

بازرس کل استان قزوین اظهار کرد: پارسال همچنین ۷۹ نشست با هدف حمایت از واحد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان قزوین از سوی دستگاه بازرسی استان برگزار شد.

اقبالی از وصول ۱۱۶ مورد شکایت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قزوین از دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۲۱۷ مورد مکاتبه برای حل مشکلات صنایع و سرمایه گذاران از سوی بازرسی با دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام شده که ۳۴ مورد آن‌ها جنبه هشداری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار