ستارگان فوتبال در کلاس مربیگری ساری

یک دوره کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا با ستارگان سابق مازندرانی فوتبال کشور در ساری در حال برگزاری است.

دوره کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا که با تعداد زیادی از بازیکنان مازندرانی سابق و حال حاضر لیگ برتری از جمله امید عالیشاه، حامد شیری، شیث رضایی، مهرداد کفشگری، میرهانی هاشمی و…. از روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه آغاز به کار کرده در ۲ دوره ۷ روزه ادامه خواهد داشت.

آئین گشایش کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا با درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، مرتضی محصص مدرس رسمی فیفا و AFC، سعید بسطامی مدرس این دوره و ۲۴ شرکت کننده در مجتمع ساحلی نیروی انتظامی شهرستان ساری برگزار شد.

روز هشتم مرداد ماه آخرین روز این دوره و آئین پایانی آن برگزار می‌شود.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در آئین گشایش این دوره آموزشی گفت:بسیار خوشحالم که چهره‌های نام آشنای فوتبال مازندران را در این کلاس نظاره می‌کنم، چهره‌هایی که سال‌ها در مستعطیل سبز توانایی‌های خود را نشان دادند و حالانوبت آن رسیده تا در قامت یک مربی خوش بدرخشند.

او با تشکر از حضور مرتضی محصص در این کلاس، افزود: استاد محصص یکی از ارکان آموزش فوتبال کشور هستند که برای حضور وی در این کلاس در کنار شما باید سر تعظیم فرود آورد و امیدوارم تا در کنار سعید بسطامی که یکی از مدرسین خوب فوتبال مازندران است کمک به سزایی به رشد مربیان این کلاس کنند.

ریاست هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: یکی از اصلی‌ترین نکات در شکل گیری یک مربی خوب یادگیری در کلاس‌های آموزشی است که امیدوارم این کلاس برای ۲۴ مربی آینده دار فوتبال ماندران پربار و موفقیت آمیز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار