مردمی‌سازی امور آرمان انقلاب اسلامی است

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی امور آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک،گفت: امام خمینی (ره) با به میدان آوردن مردم حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را جمع و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت خاطر نشان کرد: ۶۰ درصد زنان و ۴۰ درصد مردان پیش از انقلاب بی سواد بودند و امام (ره) فرمودند هرکس سواد دارد به افراد بی سواد سوادآموزی کند و افراد بی سواد نیز تمکین کنند.

عبودتیان افزود: امام خمینی (ره) جهاد سازندگی را برای آب رسانی و برق رسانی به روستا‌ها تاسیس کردند و ۹۷ نهاد مردمی را پایه گذاری کردند تا مسائل و مشکلات کشور توسط این دستگاه‌ها حل شود.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت یادآور شد: جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه مردمی و با دست خالی در برابر دشمنان ایستاد.

عبودتیان گفت: رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند روح حاکم این است که مردم به میدان باز گردند.

وی افزود: حضور همه جانبه مردم و آمدن مردم پای کار در خیلی از حوزه‌ها رفع مشکلات را به همراه داشته و تا مردم اراده نکنند هیچ کاری شدنی نیست.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت نسیت به میدان دادن به جوانان تاکید کرد و کفت: جوانان ما در معرض تهدیدات دشمنان قرار دارند و اگر به آنان میدان داده نشود دیگران به آنان میدان می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی موج گرما سال جاری نسبت به ۱۱ سال گذشته بی سابقه بوده است.

محمود محمودی افزود: ۱۲ تیرماه گرمترین روز زمین ثبت شد و مصرف برق با ۷۲ هزار و ۴۵۸ مگاوات رکورد زده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت مردمی ۱۰۰ برنامه در حوزه تولید، انتقال و توزیع تدوین کرد و این برنامه.‌ها به بهترین شکل اجرایی شد.

محمودی اظهار کرد: هفت هزار مگاوات در مدت یکسال توسط دولت سیزدهم با افزایش بهره وری نیروگاه‌های موجود به میزان تولید این انرژی افزوده شد.

وی گفت: در راستای جلوگیری از قطع برق خانگی و تکرار تجربه گذشته برنامه تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: از میزان یک هزار و ۴۰۰ مگاوات در استان مرکزی ۲۵ مگاوات در بخش کشاورزی، ۴۳۰ مگاوات در بخش صنعت، ۲۲۸ مگاوات بخش خانگی، ۵۸ مگاوات بخش عمومی و اداری و ۸۰ مگاوات در سایر حوزه‌ها مصرف شده است.

محمودی افزود: ۳۵۸ مگاوات برابر با تولید یک واحد نیروگاهی به میزان مصرف استان مرکزی افزوده شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۱ مورد منجر به قطع برق ادارات شده و برای ۷۰ مشترک برق لوازم اندازه گیری هدفمند نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۷۷ درصد مشترکان استان سال گذشته الگوی مصرف را رعایت کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی نیز در این نشست درباره مصوبه مولدسازی گفت: در گذشته ۴۰ ملک در استان شناسایی شد که اکنون به ۲۵۰ ملک افزایش یافته که شامل بانک‌ها و شرکت‌های دولتی است که کارنامه موفقی استان در این بخش داشته است.

«سعید ملااسماعیلی» با بیان اینکه، سه روش برای شناسایی املاک مازاد وجود دارد، افزود: یکی از این روش‌ها، گزارش مردمی است که در استان مرکزی ۱۶ مورد گزارش مردمی در سامانه سوت‌زنی ثبت شد.

وی بیان کرد: در استان مرکزی، قالب اموالی که شناسایی شده توسط خود دستگاه‌های اجرایی، معرفی شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۱۵۴ ملک مازاد در استان شناسایی شد که در بانک اطلاعاتی این اداره کل ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.