آغاز به کار کارگروه عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: با دستور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروهی متشکل از مدیران عمرانی وزارتخانه از روز شنبه ۲۴ تیر در استان فعال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: این کارگروه با بازدید از شهرستان‌ها، سند تکمیل و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی استان را تدوین می‌کند.

پیام احمدی افزود: به دنبال سفر وزیر به استان و طرح ضرورت رسیدگی به زیرساخت‌های فرهنگی در نشست با استاندار و مجمع نمایندگان، کارگروهی از مدیران عمرانی و کارشناسان وزارتخانه جهت جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در سفری ۲ روزه به استان، بازدید میدانی از ۲۵ شهر و منطقه استان را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها، همه زیرساخت‌های موجود شامل مراکز فرهنگی در حال ساخت و یا بهره‌برداری و همچنین نیاز‌های زیرساختی مناطق مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: نتیجه این بازدید و بررسی، منجر به تدوین و سندی راهبردی برای توسعه امکانات و ظرفیت‌های زیرساختی حوزه فرهنگ استان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اظهار داشتَ: این سند در نشست با مدیران ارشد استانی بازنگری و نهایی می‌شود تا بر مبنای آن اولویت‌بندی برای توسعه فضا‌های فرهنگی انجام شده و همچنین ملاک عمل برای طرح در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارگروه عمرانی وزارتخانه روز شنبه در ۲ محور کار خود را آغاز کرده است که در این راستا گروه اول امروز از شهر‌های فرخشهر، فرادنبه، بروجن، بلداجی، گندمان، آلونی، لردگان و مالخلیفه بازدید دارند و مجتمع‌ها و مجموعه‌های این مناطق را بازبینی می‌کنند.

وی افزود: گروه دوم نیز از مجموعه‌های تحت نظارت ارشاد در شهر‌های شلمزار، گهرو، چغاخور، ناغان، اردل، دشتک و چلگرد بازدید دارند. فردا نیز مسیر سوم شامل شهر‌های سامان، بن، وردنجان، فارسان، باباحیدر، جونقان، سودجان، هفشجان و شهرکرد در دستور کار قرار دارد.

احمدی افزود: با تدوین نهایی این سند تا نیمه هفته جاری و ارائه آن به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح توسعه، تکمیل و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری با توان بیشتر دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار