نباید اجازه دهیم کمبود محتوا‌های اسلامی میدان را برای دشمن مهیا کند

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی و تولید محتوای خاص برای جامعه هدف به ویژه جوانان گفت: نباید اجازه دهیم کمبود محتوا‌های اسلامی میدان را برای دشمن مهیا کند.

سردار علی محمد اکبری امروز شنبه در آیین رونمایی از مجموعه پوستر عفاف و حجاب با اشاره به اینکه دشمن علیه جوانان جنگ شناختی و ادراکی راه انداخته، اظهارداشت: جنگ هویتی مهمترین عرصه جنگ دشمن با نسل جوان است.

وی تاکید کرد: ترویج بی بندو باری، بی‌حجابی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و مسئولان نظام مهمترین هدف دشمن در تولیدمحتوا در فضای مجازی است.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری افزود: جنگ ترکیبی و هویتی دشمن علیه جامعه و جوانان کشور در حال گسترش است و باید از همه ظرفیت‌ها و فضا‌ها به خصوص فضای مجازی که امروز در بین جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها گسترش یافته، برای مقابله با این جنگ استفاده کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت بالا و اثرگذاری فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان، تهیه و تامین محتوا برای این فضا بسیار مهم است و این پوستر‌ها یک گام برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در فضای مجازی به شمار می‌رود.

سردار اکبری افزود: در سال‌های گذشته دشمنان اسلام و نظام هر زمانی بر موضوع حجاب و عفاف سرمایه‌گذاری می‌کردند با شکست مواجه می‌شدند، اما امروز دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی، فضای مجازی و ترویج فرهنگ بدحجابی به دنبال ضربه زدن به نظام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار