بسترسازی هلال احمر برای میزبانی از دانش‌بنیان‌ها

رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از آمادگی هلال احمر برای ایجاد بستر همکاری و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور در کارخانه‌های تولید دارو و تجهیزات پزشکی و سازمان امداد و نجات خبر داد.
 
کولیوند گفت: با برپایی این مراکز، جمعیت هلال احمر میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناوری خواهد بود که پروژه‌های آن‌ها مرتبط با فعالیت سازمان امداد و نجات و همپنین واحد‌های تولیدی زیرمجموعه هلال احمر است.
 
در این دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نیز از حضور هلال احمر در عرصه نوآوری‌های فناورانه استقبال کرد و گفت: مجموعه معاونت علمی و به خصوص ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آماده هرگونه تعامل با جمعیت هلال احمر است. به عنوان مثال از حمایت علمی و فناوری خود در زمینه طرح‌های سلامت در تجمعات انبوه همچون راهپیمایی اربعین و عملیات حج و نیز موضوع توریسم سلامت، دریغ نخواهد کرد.
 
گفتنی‌است؛ پیمان صابریان معاون آموزش، پژوهش و فناوری و همچنین پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در این جلسه پیرحسین کولیوند را همراهی کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
کلینیک تخصصی حصارک نشست کرده تعطیل شده بیمارستان تعطیل رادریابید
آخرین اخبار