آغاز اجرای طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها از مرداد

معاون فنی شرکت ملی پست، از اجرایی شدن سرویس گردآوری چاپ و صدور شناسنامه‌های هموطنان سراسر کشور در تهران از اول مرداد خبر داد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست با توجه به فراهم شدن زیر ساخت‌ها و حرکت به سمت هوشمند سازی، از گسترش همکاری با تمامی سازمان ها، ارگان‌ها و ... استقبال می‌کند.

احمدی افزود: راه اندازی سرویس متمرکز و تجمیع چاپ شناسنامه‌های هموطنان سراسر کشور در تهران، سرآغازی برای ایجاد سایر سرویس‌های متمرکز پستی در پنجره واحد خدمات الکترونیک است، که اجرای این قبیل خدمات از طریق شرکت ملی پست، کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری درون شهری و جلوگیری از اتلاف منابع و هزینه ها، کاهش آلودگی هوا و افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان تمامی سازمان ها، ارگان‌ها و سایر نهاد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه مدیرکل پست استان تهران نیز با اشاره به این که شبکه پستی کشور در سنوات گذشته، تجارب خوبی در همکاری با ثبت احوال داشته است، گفت: در حال حاضر پست تهران با آمادگی کامل، سرویس چاپ و توزیع متمرکز شناسنامه را در تهران اجرایی کرده و خدماتی با کیفیت، به مشتریان ارائه می‌ کند.

طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌های هموطنان، پیش از این تنها در سطح تهران اجرا می‌شد که پس از بررسی‌های انجام شده، با هدف سهولت خدمات رسانی به مشتریان ثبت احوال و افزایش رضایتمندی مردم با انعقاد قرارداد کشوری به صورت متمرکز در استان تهران آغاز به کار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۲۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
باسلام ازچه سایتی بایداقدام به ثبت نام نمود؟
آخرین اخبار