قوه قضائیه در حال مبارزه اصولی، حرفه‌ای و علمی با مفاسد اقتصادی

رئیس دستگاه قضا گفت: کسانی که از مقابله و مبارزه مجدانه و مستمر دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هراس و نگرانی دارند، بیشترین هجمه‌ها و فضاسازی را علیه عدلیه ترتیب می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه در حال مبارزه اصولی، حرفه‌ای و علمی با مفاسد اقتصادی است و در این مقابله بیش از آنکه به رویکرد‌های تبلیغاتی اهتمام داشته باشد و شعار دهد، متمرکز بر عمل‌گرایی است.

وی افزود: کسانی که از مقابله و مبارزه مجدانه و مستمر دستگاه قضایی با مفاسد هراس و نگرانی دارند، بیشترین هجمه‌ها و فضاسازی را علیه عدلیه ترتیب می‌دهند.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: بار‌ها تاکید کرده‌ام که پیش از آنکه به سراغ متخلفان عادی و مردم برویم به سراغ کارگزاران متخلف خواهیم رفت و از قضا ترس و هراسی که عامل هجمه‌پراکنی و فضاسازی علیه قوه قضائیه است، از همین امر ناشی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
مشکل مملکت فقط مفاسد اقتصادیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
سرقت و جرم و جنایت چی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ تير ۱۴۰۲
کسانی که از مقابله و مبارزه مجدانه و مستمر دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هراس و نگرانی دارند، بیشترین هجمه‌ها و فضاسازی را علیه عدلیه ترتیب می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کدام مبارزه با مفاسد اقتصادی ؟؟؟ به مردم بگو تکلیف اختلاسگر و غارتگر 14000میلیارد تومانی بانک سرمایه (( محمدعلی هادی)) چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار