همایش شیرخوارگان حسینی در هیئات، مساجد و تکایای خود را با ما به اشتراک بگذارید

شهروندخبرنگار ما باشید و فیلم و تصاویری از همایش شیرخوارگان حسینی در هیئات، مساجد و تکایای خود در شهر و روستایتان را برای ما ارسال کنید.

همه ساله در صبح روز اولین جمعه ماه محرم مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) یا همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود. این همایش به یاد کودکانی که در روز عاشورا به شهادت رسیده اند برپا می‌شود. در این مراسم مادران به همراه کودکان شیرخوار خود حضور می‌یابند و برای حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین کشته نبرد کربلا فرزند امام حسین (ع) عزاداری، گریه و مرثیه سرایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌هایی از همایش شیرخوارگان حسینی در هیئات، مساجد و تکایای شهر و روستایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

فیلم‌های ارسالی تان با ذکر نام و با مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تهیه شود.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

شیرخوارگان حسینی

همایش شیرخوارگان حسینی

سربند

مجمع حضرت علی اصغر

آیین شیرخوارگان حسینی

کودک شیرخواره

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار