صادقیانی: از شرایط سخت سربلند بیرون آمدیم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال گفت: خوشحالم که از شرایط سخت سربلند بیرون آمدیم این نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ایران کمک می‌کند.

آرش صادقیانی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران مقابل ازبکستان اظهار کرد: به تک تک اعضای تیم شامل کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. از روز گذشته تاکنون شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. همه همت کردند و نشان دادند که برای این لحظات زحمت کشیدند. بازیکنان تحت فشار بودند و توانستیم این شرایط سخت را تغییر دهیم. حضور تماشاگران خیلی بازیکنان ایران را اذیت کرد.

وی در ادامه گفت: اینکه پس از یک باخت دوباره روز بعد با همین تیم بازی کردیم و توانستیم میزبان را شکست دهیم اتفاق خیلی خوبی است. حریف یکی، دو بازیکن خیلی خوب دارد که در سطح بسیار بالا بازی می‌کنند. با این حال بازیکنان ایران توانستند ازبکستان را مهار کنند و عملکرد خوبی در لحظات حساس داشته باشند که منجر به پیروزی ایران شد.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال درباره حواشی داوری مسابقات تصریح کرد: فشار از سوی تماشاگران و کسانی که اینجا هستند بسیار زیاد است. لیدر‌های کشور ازبکستان داوران را هم تحت فشار قرار می‌دهند و باعث می‌شوند که آن‌ها نیز تمرکز خود را از دست بدهند. در سه چهار صحنه گیم سوم بازی برابر بود، اما چند اشتباه فاحش به وجود آمد که ناظران بیرون مسابقه نیز آن را تایید کردند. میزبان می‌خواهد به هر شکلی که شده نتیجه بگیرد و این موضوع کار را سخت می‌کند. خیلی خوشحالم که توانستیم از شرایط سخت سربلند بیرون بیاییم و این در مسابقات بعدی یعنی آسیایی خیلی به تیم ایران کمک می‌کند.

صادقیانی افزود: یکی دو بازیکن ازبکستان که در حد بزرگسالان بازی می‌کنند در طول مسابقه بازیکنان ایران را مورد خطاب قرار دادند. همان‌ها در پایان بازی حاشیه ایجاد کردند، در حالی که تیم ایران کار خود را انجام می‌داد.

وی در پایان درباره بازی فینال گفت: در فینال مقابل پاکستان به میدان می‌رویم و فکر می‌کنم که آن‌ها نیز شرایطی مشابه ازبکستان دارند. یکی، دو بازیکن آن‌ها نیز بزرگسال هستند و چهره‌شان مثل ۲۴ یا ۲۵ ساله‌ها است. البته تیم ایران کاری به این مسائل ندارد. بازی اول را سه بر دو واگذار کردیم و با تمام قوا پا به میدان می‌رویم تا بازی گذشته را جبران کنیم.

برچسب ها: والیبال ، سرمربی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار