سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور برگزار شد

سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور انتخابی تیم ملی طی ۲ روز متوالی در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان البرز (خانه دارت حامی)برگزار شد.

 رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور گفت: در این دوره از رقابت ها که ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد حضور داشتند.

ارسلان چولکی افزود: در روز نخست این مسابقات که مختص به بانوان بود، «ماهور رجبی» از دانشگاه آزاد طبس مقام اول را به خود اختصاص داد و سپس «حانیه اباذری» از دانشگاه پیام نور طبس و «شهلا رواجی» از دانشگاه محقق اردبیل به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

او افزود:در روز دوم برگزاری مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور (قهرمانی تیم ملی) نیز گروه آقایان به رقابت پرداختند که «ابوالفضل علیزاده» از دانشگاه پیام نور بیرجند توانست حائز مقام اول این دوره از مسابقات شود و همچنین «سبحان پورحسین» از دانشگاه آزاد مقام دوم و «رامین ناصری» از دانشگاه زنجان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

چولکی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به همت انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور و با همراهی انجمن‌ دارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.